lördag 18 juli 2009

Excluuuuuuusive

Jag dör. Kom in ett mejl precis. Grevens hoj är till salu. Bara affektionsvärdet på hojen måste uppgå till mellan 200-300 000 pistoler. Grevens meddelande nedan:

Hej Jag tänkte försöka köpa en av Glasrikesresans 09 hojar till hösten och därför är min traktor till salu.

SÄLJES
Crescent RC 1800 med Campagnolo Chorus
Aluram med carbongafflar
Storlek 61 (för dig mellan 175-200 cm)
Hjul: Campagnolo Zonda
Kassett 11-23 (Såklart)
Komponenter: Campagnolo Chorus 10 speed
Pedaler: Shimano
Välskött, motionskörd och okraschad
Ny pris ca 25 000
NU 13 500 (POK 13 000)

För att krydda affären slänger jag in följande: 1st spurtuppdrag nästa gång jag kommer till Onsdagsspurten för den som köper/förmedlar hojen 1 års träning och tävlingskonsultation Tractor Pullers mycket hemliga och oerhört effektiva testcykel (spinning) program En date med Slagskeppet Se bifogad bild

Leverans kan ske ínom någon dag.

Tack på förhand!

//Greven

2 kommentarer:

Dan Stenqvist sa...

Jag är beredd att börja köra med styltor.

Anonym sa...

Hej
Leverans kan ske direkt, hör av dig på johansen8@spray.se

Slagskeppet; efter dagens seger ökar Nordic Tractor Pullers din lön med 38%. Vi såg tidigt din storhet och är stolta att ha dig i laget.
Mvh Greven