fredag 24 juli 2009

Nästa onsdag

Nästa onsdag är både jag och Johan borta. Även Delavega är borta och som brukligt är Blixtens start på Onsdagsspurten inte att räkna med. Matti är kan eventuellt dyka upp men det är inget vi ska räkna med. Med andra ord blir nästa onsdag extra spännande. Snarkus tror jag är hemma och han var duktig att dela ut poängkorten i onsdags. Sedan behöver vi en som är sekreterare som kan skriva upp nya åkare samt skriva ner vilka som tog poäng i prinsklassen respektive prinsessklassen. Sedan vore det fint om sekreteraren kunde skriva ner Bergsprispoängen. Jag kan lämna in ett litet block och penna på Solde för upphämtning nästa vecka. Nästa steg är att någon ser till så att det blir ett lagfoto efter den sista spurten vid Blomsterkiosken så att Johan kan registrera alla åkare och dela ut poäng. Är det alles klar inför onsdagen? Samling som vanligt klockan 19:10 på St Knut alt 19:30 vid Blomsterkiosken. After Bike på antingen Babel eller Plockepinn. Snarkus, jag har en bibba poängkort som jag lämnar in på Solde imorgon för upphämtning.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan bidraga med lite hjälp under onsdagen. Fotografiet ska inte vara några problem och lite administrativt kan man alltid greja.
Hoppas även själv på att greja rundan och få en närvaropinne.

ps Dan,
jag har lämnat en dvdskiva med bilder till dig på kafé Solde
mvh
Mr Pelton

schmunk sa...

Jag har redan sagt att jag hjälper ti! Jag kan skriva i blocket.

Henke sa...

Någon som ska rulla imorgon?

Annika sa...

Följer gärna med på lagom söndagsrullning. Om det blir något?

Anonym sa...

Klart man hakar på på söndag om vädret tillåter. Mvh radde

Anonym sa...

när och var kör ni/Anders