onsdag 8 juli 2009

100000000000000 TACK!!!!!!!!!!!!!



Va ska man säga. Jag och Dan fick ögonbindel på oss efter dagens lagtempo etapp. Visste inte riktigt vad jag hade att vänta, men det kändes som jag fick en cykelhjälm i varje hand. När ögon bindeln åkte av stod man där med två hjulväskor i handen som ett fån. Jag blev helt chockad. Ett par Ksyrium Elite hjul. Helt fantastiskt!
Jens Brine har styrt det här med fingertopps känsla och luskat vad som var våra favorithjul. Martin på BikePro ska ha en guldstjärna efter ha fixat och donat med leverantörer. Alla andra som har varit med och bidragit så ska ni veta att jag älskar att leka Tour de France med er en gång i veckan. Utan er vore det rätt tråkigt att åka Onsdagsspurt.
Tusen tusen tack, jag är evigt tacksam och detta blir ett minne jag sent kommer att glömma!

9 kommentarer:

Norell sa...

Ni är verkligen värda detta.Jobbet ni lägger ner är fantastiskt! Stort tack för alla tidigare och kommande onsdagar

schmunk sa...

Det var gött att se! Äkta glädje! Det är ni värda grabbar!

Dan Stenqvist sa...

Jag kan inte sova. Jag tänker bara på hjulen.

Anonym sa...

Det var min första gång på TTT... vilken häftig upplevelse och trevlig stämning. Ni verkar vara ett härligt gäng allihopa. Jag har bott på St:Knut i 3 år och idag var det en uppenbarelse när jag såg alla cyklister samlade på torget.

Jag tackar för idag - vi ses igen.
Dino (den nya killen från FitForFight ;))

Johanna sa...

Vilken glädje! Det är stort det ni gör, inte enbart cyklingen utan också för gemenskapen. Varje onsdag går jag och lägger mig med ett leende. Tack för det!

Jenny sa...

Att cykla med er är ren lycka! Jag håller helt med Johanna- det är stort det här, och så oändligt tomt livet skulle kännas utan Solde. Tack för glädjen som finns i allt ni gör!

espressobiker sa...

Jag förvänatar och kräver att dessa hjulen vsas upp på tävling. Sportklass i ringenloppet t.ex.

Kom igen nu!

Anonym sa...

Cykellycka!!! Jag kände mig plötsligt 30 år yngre igårkväll på min premiärtur med er! Cykel när det är som bäst!
/Petter E

Mats sa...

Grattis grabbar! Lite uppskattning för all tid ni lägger och det är underbart skoj att få vara med och cykla med er och sen träffa alla andra cyklister.