lördag 7 mars 2009

Utflykts summering

Söndagen har ett stort frågetecken. På SMHI är det regn med en snöflinga i på söndag. Inte världens bästa cykelväder med andra ord. Om det blir spöregn känns det inte jättekul. Men det hinner förhoppningsvis blåsa bort och vi kan åka på vår utflykt.
De som vill följa med är:
Dan, Johan N, Kalle "bergskungen", Jens, Schmunken, Henke, Thomas, ev Tompa, ev Coach och jag. 9 pers, har jag glömt någon?
Bilar:
Dan 2 platser, Jens 3 platser kanske en bil till?, Tompa 2 platser. Thomas har också bil behöver vi den?

Stabilt?

5 kommentarer:

Thomas Gervard sa...

Pekka! Jag var lite misstänksam när häften på jobbet gick hem och var krassliga igår... Nu är det bafucin och en varm halsduk som gäller för mig en vecka.
Cykelturen är tyvärr borträknad för min del nu.

Håller tummarna för vädret, och kämpa på i backarna!

Anonym sa...

Jag och Tompa är på sålänge det är uppehålls väder. Det gör inget om det är lite blött men regnet behöver ju inte hänga i luften. Enligt våra danska vänner på DMI så ser det bra ut. Hur många man kan åka i Tompas bil är en gåta. Tompa är inte så stor men han har väldigt stora lår. Jag själv är väl inte heller så jättestor men jag har ett gigantiskt ego.

schmunk sa...

Jag kommer inte! Jag har fått uppdrag att vara prisutdelare och hovfotograf på bästa fyran skolsim.

Johan C sa...

Gott. Vi hörs imorgon vid 9 tiden. Vid regn ställer vi in. Dan , Jens och tompa kör bil. galet stabilt. Trevlig kväll.

Johan C sa...

Vi ställer in!!!!