fredag 13 mars 2009

22 mil senare...

... är man rätt krispig. Jag och Johan fattade nog inte vad som väntade idag men efter 1,5 timmes cykling svängde en grupp åter mot hotellet medans den andra gruppen skulle köra 6 timmar. Vi kände oss starka och sa; - Vi ska köra 6 timmar, inget snack, vi är starka. Det blev 22 mil, 6 timmar och 55 minuter. Under dessa mil kördes oxå 2 st 20 minuters intervaller med en snitt hastighet på nästan 50 knyck. På riktigt är jag så trött nu att jag faktiskt har lite blogg gips. Carlström sitter med pannan i baren och snarkar, han var med näsan och luktade på väggen idag, vackert! Nedan lite bilder som berättar om dagen.

Vackra vägar finns det gott om på Mallis.

Johan fick punka men rackarn vad snabbt han bytte, 1.04.

Johan och Norges vassaste mountainbikeare (på riktigt, han är det!) Lars. Jag och Johan vågade inte föreslå en kaffe men Lars är med oss och styrde upp en, tack Lars. Du räddade oss!

Johan njuter även att han gnällde och puttrade om att det var den längsta dubbla han någonsin skådat.


Johan bevakar och förbereder en attack.




2 kommentarer:

Dan Stenqvist sa...

Ni är underbara! Vilken resa för Team Solde detta är. Jag, delavega, Matti och Blixten kommer att pumpa er på info när ni kommer hem.

Anonym sa...

22 mil, ni är ju helt otroliga!