måndag 16 mars 2009

Tidsfördriv



Även om tiden på cyklen är minimal för tillfället så kan man alltid drömma sig bort... Slå in värden i tabeller o få redan på sanningen. Har redan spenderat åtskilliga minuter på förmodligen en av de nördigaste cykelsidorna någonsin.
Nu vet jag t.ex att min hastighet är ca 73.46 km/h när jag har 120 i kadens och kedjan ligger 53 -> 11(=normal spurt ratio, Craig ovan hade snittat ca 145km/h på 500m). Dessutom vet jag att Dan the man hade slagit mig i Piggen (backen på mallis som johan o erik fruktade) med ca 22min och 30sek eller 5247.60m. Mycket nyttig sida!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjena, undrar vad han har i bakfickan? Han kan ju knappast behöva några bars för den korta turen, 20 sek. Om det är punka-grejer så känns det också lite onödigt, även om han är jävligt snabb så lär han inte hinna byta och sedan ändå ha chans på rekordet??!! Mvh Greven