tisdag 31 mars 2009

Grattis Idol Mattias på födelsedagen!

I skrivande stund slår klockan midnatt och då ankommer kalendern det datum då Idol Mattias har sin födelsedag. Hela team Solde utropar ett stort Grattis och vi längtar efter att få krama dig och sina dina vader glänsa på träningslägret. Det är just idol Mattias vad ni ser på bilden ovan, jag kan verkligen inte sluta titta på denna bild, den är magisk. Håll i hatten vilket muskelspel han kommer att bjuda på uppför kleva, Snarkus, Johan och Dan - dä'r har ni ngt att bita i. Nog om det, Återigen Grattis Mattias!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka Vader!! Det sägs ju även att vader bara blir bättre o bättre med åren, kolla bara in Heaman... Så om Idol Mattias varit framme med hyveln får ni se ögongodis på solde campet!

Stort grattis Mattias!!

Dan Stenqvist sa...

Hurra hurra hurra för en av Team Soldes absolut största inspirationskällor! Jag längtar tills jag får krama dig igen Mattias!

Olle sa...

De vaderna har fått det att tåras i ögonen, men inte av lycka... jag snackar tårar, från ren och skär smärta i mina egna. Tack Mattias - och ett stort Grattis! :)

Johan C sa...

Grattis, grattis grattis Mattias.

Mattias sa...

Tackar så mycket!
Längtar efter att få träffa er alla på lägret!!