tisdag 3 mars 2009

Tease


Det kommer in mellan 5-6000 mejl i veckan berörande att man vill se mer av Delavega. Det är ingen hemlighet att Delavega är läcker i alla dess former. Till julhandeln 2009 planerar teamet att ha klart en teamkalender. Kalendern går under kodnamnet "The sky is the limit when 6 semi professionals are posing with only their helmets on". Delavega har redan bokat juli och Blixten har sagt att han tar oktober, november och december. Som en liten appertizer till kalendern kommer här Delavega i pausen under den svettiga foto sessionen.

7 kommentarer:

Dan Stenqvist sa...

Jag älskar den där drömska blicken. Så j-vla vacker och sexigt på samma gång.

Dan Stenqvist sa...

Precis lagom med krull för min smak också.

Snarkus sa...

ska man inte vänta med sådana här sessioner tills solbrännan åkt på?

Dan Stenqvist sa...

Hört talas om airbrush tanning?

Johan C sa...

Vackert Delavega. Några timmar till på cykeln sen är du riktigt deffad.

Anonym sa...

det jag som utomstående ser med just denna kropp är att den har grym kapacitet och grunden finns. Framförallt gillar jag Delavegas axlar, riktigt riktigt bra tempo axlar. Delavega har om jag säger det; -skolboks tempoaxlar

Delavega sa...

Jag ville bara tacka för alla fina lovord även om jag anar en viss ironi i dem.
Kul att man i så här offentliga rum får posera med sin vältrimmade kropp.
Jag vet, den är i en klass för sig.
Vill även passa på att fråga anonym vad han menar med tempoaxlar?
Vad skiljer dem från klättringsaxlar och spurtaxlar?