måndag 16 mars 2009

The King Is Back

6 kommentarer:

Erik A sa...

med betoning på KING om jag får be, sällan sådan fighter har skådats

Dan Stenqvist sa...

Det är faktiskt helt otroligt. Han körde på som aldrig förr framför maskinen trots hela handen omplåstrad efter vurpan. Respekt.

Anonym sa...

Kungarna Johan och Erik är saknade på Mallis. Vilken tur att vurpan inte tog så hårt på dej Johan. Nästa år vill vi se fler från Team Solde på Öarnas Ö. Lindström

Anonym sa...

King Johan o Herr Abrahamsson... Jag saknade er i natt... Kvällens obligatoriska njutning på balkongen... skedningen med Erik varje natt... att höra Johan ropa från sitt rum på morgonen, Ove spela Lionel Richie igen:) Se era ögon lysa av förväntan varje morgon inför träningen... fortsatt se era ögon lysa av glädje efter passet trots en smula trötthet:) Tack för att ni va med här nere o lyste ikapp med solen! Jag saknar er helt enkelt grabbar!! Varma hälsningar eder rumskamrat på 403:an/Ove

Johan C sa...

Ni är så fina. Man blir ju gråtfärdig. Jag kan bara tala för mig själv men det var en sagolik upplevelse. Goa gubbar, underbar cykling, fantastisk kvällsunderhållning. Episkt helt enkelt.
Gick in på ginza i eftermiddags för att beställa Lionel. Vaknade inte imorse. Det gick inte utan Lionel. Man vaknade och hade lite ont i kroppen men hans ljuva stämma är ju helande. Det var gott att ha dig i rummet Ove. Hoppas du har det gott i ditt nya kyffe med den vackra utsikten.
Är 403 bokad till nästa år Lindström?

Anonym sa...

Inte bara 403, utan HELA hotellet är bokat mellan 6 och 22 mars. För vi räknar med massor av folk 2010.
Lindström