tisdag 3 mars 2009

Anmälan



Gott folk, då är det dags att börja anmäla sig till Team Soldes träningsläger (se info till höger angående lägret).
Anmälningen och inbetalningen av avgiften går hand i hand. När du betalat in 1500 kronor till det angivna kontot som du kan läsa mer om i "anmälningsmanualen" till höger är du garanterad en plats i klungan. Det går alltså inte att anmäla sig utan att betala in. Fiffigt.
Jag är mer eller mindre säker på att alla som vill vara med på lägret kommer att kunna vara med. Det finns ca 40 platser till förfogande men ingenting är omöjligt som vi brukar säga i klubbstugan när någon har tappat plånboken i ån och ändå är kaffesugen.

Information angående lägret och hur helgen kommer att se ut kommer att komma upp här på bloggen allt eftersom. Finns det ändå några frågor på lager är det bara att skicka dessa till info@teamsolde.com så ska vi försöka besvara dessa så snabbt vi kan.

För de 1500 kronorna ingår boende, mat, dusch och planerade träningspass för fredag eftermiddag/kväll, hela lördagen samt halva söndagen.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj. Vad/vilket är clearingnumret? Vilket är mottagarnamnet? Måste fylla i sånt annars vill inte min bank samarbeta.

Dan Stenqvist sa...

Mottagarnamnet är Dan Stenqvist. Clearingnumret är de fyra första siffrorna, alltså 3480. Väl mött!

Amelie Olofsson sa...

Nu är jag anmäld, detta ska bli en riktig höjdare!

Anonym sa...

hmmm, jag önskar jag kunde skriva att det gick smärtfritt men det gjorde det inte. Min bank säger bara att clearingnummer eller kontonummer är fel...

Dan Stenqvist sa...

Jag ska kolla upp problemet när jag kommer hem henke! Stay tuned.

Dan Stenqvist sa...

Nu ska det funka Henke! Jag som glömde en 4:a i sista redigeringen på kontonumret. ber om ursäkt för misstaget.

Anonym sa...

Tack Dan, nu gick det mycket bättre.

Dan Stenqvist sa...

Japp, nu ska det funka för alla! Så himla fint att ha dig med i klungan i Jönnet henke!

Anonym sa...

Detta skulle jag inte missa för något i hela världen, nästan.