måndag 24 mars 2008

Smålandsvisit




Nu är jag hemma igen. Ursäkta passivitet på bloggen under påsken, men det finns inte inga olåsta internet anslutningar i Bankeryd, men jag tror det finns bredband!
Jag tog med mig cykeln för att reka sträckorna kring Jönköping. Erik var också i bygden så vi hade grymma planer, men vi gick rejält bet på det. Det kom riktigt mycket snö och det var minus grader. Vi fick ägna oss åt alternativ träning istället. 5 h tennis på 3 dagar, med lite blandat resultat. Erik gick segrande ur striden i Bankeryds tennishall.
Kunde dock inte låta bli att testa tävlingsuniformen lite. Den är helt fantastisk.
Ser fram emot en fin cykelvecka efter ha haft en cykelfri påsk!

1 kommentar:

Dan Stenqvist sa...

Gött att se att racketerna har åkt fram! Jag får nostaligiska känslor när jag tänker på mitt deltagande i "Påskasmashen" i Gävle 1991.