tisdag 25 mars 2008

Peltor 4 Ever


Ville bara lägga in en bild på mig själv i mina nya favoritkompisar.
Läste en liten kommentar inlagd av min stora förebild Ulf Linnman att han saknade min på bloggen och ville därför visa att jag lever.
För er som inte känner Peltors ansikte utåt Ulf så är han en fantastisk människa som vi i stallet ska vara mycket tacksamma för att vi kommit i kontakt med.
Med hans hjälp och Peltors okrossbara båge samt aerodynamiska utformning kan vi nå oanade höjder.
Länge leve Peltor!

PS. Ser fram emot en 20-årig fransman och en välrullad Cuban på terassen vid Hookasjön, Ulf DS.

5 kommentarer:

Dan Stenqvist sa...

När kommer kalendern Anders? Jag vill ha dig med på alla 12 månaderna.

Johan C sa...

Ruskigt het! Har ni kallt i lägenheten?

Dan Stenqvist sa...

Jag kan inte sluta titta.

Delavega sa...

Kalendern kommer inte förrän i juli.
Var inte rädd Dan, du får titta.
Nu har jag faktiskt inte tid att sitta här o snacka med er småkids längre.
Jag måste gå o köra push-ups och sedan dricka protein tillskott.
God natt!

Linnman sa...

Jag vet inte om calva och kuban rimmar med den seriösa satsningen på VR men om det finns stallorder så kan jag stötta upp även i Hook.