tisdag 25 mars 2008

Ny spons

Många tycker att jag legat på latsidan vad gäller aktiviteten på bloggen.
Detta beror på att jag varit ute på fältet och sökt efter nya lukrativa avtal.
Min nuvarande arbetsgivare tycker att vårt lilla projekt är så pass spännande att även de vill bidra med något.
Branschen jag är i har ju egentligen ingenting med cykling att göra så det fick bli lite tankeverksamhet innan poletten trillade ner.
Eftersom träningsdosen successivt kommer att öka innebär detta även fler stunder i duschen och vad hjälper American Crews mjukgörande balsam om man inte har något silkeslent att torka sig med.
Olsson & Gerthel går därför in och sponsrar med färgsprakande högkvalitativa handdukar från det fashionabla italienska modehuset Missoni.
Två tokfina modeller finns att välja mellan och de hämtas som allt annat på headquarters Solde.
Håll till godo!

10 kommentarer:

Dan Stenqvist sa...

Det är här för bra för att vara sant! Megastort tack för stödet Olsson&Gerthel! Och Anders, det här gjorde du bra.

Johan C sa...

Änligen kan jag börja duscha efter träningspassen!!
Fantastiskt Anders! Tack Olsson&Gerthel!!!

Dan Stenqvist sa...

Jag som alltid tyckt att du luktat så gott Johan.

Johan C sa...

Vem har sagt att svett luktar illa?

Dan Stenqvist sa...

Amelie.

Johan C sa...

Det kommer bli du och jag en vacker dag dan. Jag åker alltid och sneglar på dina snygga ben när vi kör i klunga!

Dan Stenqvist sa...

Äntligen verkar det som att mina signaler har nått fram! Salut!

Dan Stenqvist sa...

Kommer vi att få plats med alla sponstryck på en tröja? Jag börjar bli orolig.

Delavega sa...

Vi måste samlas för en gemensam utvärdering av tryckens placering.

Johan C sa...

Klokt delavega. Vi får ha en sponsor träff och bjuda på snittar!