söndag 23 augusti 2009

Team Koppi vs Team Solde, 1-0


Idag skulle vi få veta vilken kaffebar som är snabbast i Sverige på cykel. Det var med darrig läpp jag ringde till Carlström och lät meddela att Charles körde om mig med ett leende på andra varvet efter kyrkbacken. Mina ben stod rakt ut och jag började drömma mig bort till en god kopp kaffe. Men som Charles körde! Makalöst. Även om jag hade haft Johan med mig så hade vi inte rått på Charlieboy idag. Nu gäller det att ta tag i vinterträningen omgående så att vi kan kvittera i Eslöv nästa år.

5 kommentarer:

schmunk sa...

Starkt kört Charles! Jag är imponerad!

Anonym sa...

Snygga glasögon, var hittar man sådana?

Delavega sa...

Du gör fortfarande den tajtaste shoten Danne! Glöm aldrig det.

Johan C sa...

Oroad blir man men Charles utvecklingskurva är spikrak uppåt. Jag gick samma öde tillmötes förra helgen. Han är stekhet helt enkelt.
Gott jobbat ni som krigade er igenom den tuffa banan. Jag är stolt över er allihopa!

schmunk sa...

veckans låt är serverad till er inbox!