lördag 1 augusti 2009

Rent a bike; Team Solde vs Tractor Pullers 0 - 1

Johan och Johan hyrde cyklar i Italien och kom direkt från stranden. Inga pedaler, inga hjälmar, inga skor, inget helt enkelt. Johan C hade lyckats pilla med sig uniformen men Norellen var helt tom, allt fick hyras. Uthyraren skakade först på huvudet men efter lite rotande i lådor längst in på lagret fann han diamanter. Själv valde jag att helt vila från sadeln, motivation sägs ju vare viktigare än träning? Vi bodde i ett hus dit vägen var fullständigt galen. Sista halvan var grus så denna tävling avslutades efter halva backen. Håll till godo med filmen nedan;



9 kommentarer:

Jens sa...

vafalls skådar jag inte en MANGOHJÄLM, modell äldre men vad gör det, det är ju ändå en Mango, What the F.... Norellen kör ju med stil;-)

Snarkus sa...

HEJA JOHAN! vad sitter du i för sliten Fiat erik??? den kommer ju inte räcka till när du ska köra servicebil åt mig och jag stöter från klungan i 80 km/h!!

Erik A sa...

Den dagen du stöter av vår super fiat kör jag mer än gärna servicebilen åt dig, plattan i mattan i 120 km/h.

Dan Stenqvist sa...

Köp ett par skor till mig också!

Jens sa...

Skorna ser ju monstersköna ut, klart stilfult, saknas ju bara ett par yllebibs och norellens Ralieghtröja:-)

Johan C sa...

Jens det roliga var att cykelägarens kommentar om hjälmen: "It's not a helmet it's a fruit" så fick Norellen en annan hjälm istället.
Det är något konstigt med det där märket!

Johan C sa...

Norellens ryck i backen var inte att leka med. Backen var så enormt brant.

Jens sa...

Inget konstigt märket är bara missförstått, Min Mango har dessvärre vandrat vidare, men vi lär se den igen på vägarna om alt vill sej väl, då i sällskap av svart/vit/gul amerikan;.-)

Jens sa...

Fruktcitat är ju en kandidat för en av de mer klassiska :-), det lirar ju i samma liga som Postbiken.