söndag 16 augusti 2009

Brines nya ögonsten!

16 kommentarer:

Amelie sa...

Snyyyyggg!!

Kim sa...

Vackert!

johan sa...

Snabb?

Krantz sa...

Mmm, Fondriest. Styvt och bra. INGEN har någonsin suttit bättre på en racer än Maurizio Fondriest. Bra köp Brine.

Mats sa...

Läcker, snabb, styv och komfortabel! Riktigt läckert Jens!

Jens sa...

Snabb som fasen är den, det var ju så lätt att gå uppför åsen och superstabil nedför, är nog lätt en av jordens nöjdaste just nu:-)

Snarkus sa...

killen med tatueringen eller?

Kajsa sa...

mmm, en sådan skulle man ha! och då menar jag cykeln ;-)

Anonym sa...

mmm, en sådan skulle man ha! och då menar jag Brine // Greven

Anonym sa...

Hmm, ramen ser buktig ut, har den krockat?

magnus sa...

Oh, italienskt kolfiber ÄR sexigt! :)

Jens sa...

Du vet var jag finns herr Greve:-).

Har du fått din nya hoj förresten?

Som du ser har jag töjt lemmarna nu så en högre sadel position är att föredra, allt enligt herr Greves anmodan.

Anonym sa...

Härligt Brine! Hojen ser helt fantastisk ut! Jag får min Tractor Pullersfärgade carbonBianchi i slutet av september. Crescenten är såld så jag har byggt om min cykelcross till racer så länge. Frågan är bara, kommer carbonramen att hålla???!!!???//Greven

Jens sa...

klart det håller, coolfiber regerar ju:-)

Delavega sa...

Tycker bara det är lite synd att det bara sitter Sram Force på en så pass fin ram.
Borde du inte uppgradera till Red?
Kom igen nu Brine, att gå halvvägs har väl aldrig varit din melodi?

olle h sa...

Uppgraderingsjävulen har dig verkligen i ett redigt punggrepp.

Toker!