söndag 16 augusti 2009

Burseryd, vilken helg.

min kamera funkar inte och det är tråkigt, speciellt efter en sådan fin helg. Rapport kommer i veckan då jag förhoppningsvis kunnat ragga lite bilder. Sammanfattningsvis kan man säga; stort tack till fam Nilsson för god mat och fint boende, skönt att se Ove och Håkans rötter, tufft GP och en erfarenhet rikare, helt ok resultat för att vara första gången, kul och jobbigt linje där jag grämer mig som rackarn att jag inte gick på den vinnade attacken när jag hade chansen och såklart stort grattis till världens bästa hjälp ryttare. Idol-Mattias visade att det går att vinna med ena dojjan i flaskstället och hjälmen bakofram, nej skämtåsido. Den mannen slutar aldrig att imponera på mig, jag har fortfarande inte förstått hur previligerad jag är som får äran att lära mig cykel av Mattias, helt underbart och grattis till segern Mattias. Ja, det känns overkligt. Bilder kommer som sagt i veckan.,

2 kommentarer:

Snarkus sa...

riktigt riktigt riktigt fin helg! jävlar anamma vad det ångade på i GPt igår! linjet idag var roligt men som käre E är jag lite grinig för att jag missade den vinnande utbrytningen. jaja, revansch kommer! stort grattis till Mattias! vilken återkomst

Anonym sa...

Jag håller med om att det va en fin helg, håller också med Erik att det va synd att man missade utbrytningen Tack för stödet i kurvan Erik :)
/Anders