onsdag 12 augusti 2009

Nytt rekord på Onsdagsspurtens lagtempo.






Tracto Pullers fick ge vika för Cyklisten som stod för en riktigt fin lagprestation och körde in på fin fina 27.58. Det är tiden att slå för att vara det snabbaste tempolaget i år. 

2. Tracto Pullers 28.12
3. UrbanCycles.se 28.46
4. Värnhem Gangsters 29.27
5. CK Ringen 29.47
6. Team Solde 30.26
7. Team Pelton 31.36
8. Nr.9 33.49
9. Sessorna 34.56

Gott jobbat och ett stort tack till sekretariatet Emma E för strålande jobb med tidsuret! 

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till Er alla för enormt fina tider, själv så tog jag (Mr Pelton) och Ola (Humlan) oss i mål ca 5 min efter ni lämnat blomsterkiosken. Ett extra stort grattis till den SUPERFINA tiden som damlaget presterade, det kändes redan efter 500 m att våra damer var riktigt taggade idag och hade jag försökt hänga på dem så hade ni kunnat använda min kropp som fiskfoder i Sallerupsdammen.
Grattis än en gång till alla fina tider ! Vi kommer tillbaks.
Tony & Ola

Anonym sa...

Får man fråga hur lång lagtemposträckan är? Kan tänka mig att hänga på om det finns en "sub 35 km/h grupp" - om inte annat för att säga "hepp" när jag ligger sist och släpper in...

Martin

schmunk sa...

sträckan är nånstans mellan 19 o 20km.

Snarkus sa...

stenhårt kört cyklisten!

Anonym sa...

Bra kört Pullers, El Maco berättade att ni finslipade lagtempotekniken också. Detta bådar gott inför framtiden. När jag ser bilden så känner jag: UNIFORMER NU! ....Jag jobbar på det! //Greven