tisdag 11 augusti 2009

jo då, idag kom den..

..spyan alltså. Tisdag är synonymt med träning i Borås. Jag har inte tränat så mkt sista månaden pga resor och semester etc. Av ngn anledning tror man ändå att man är stålis. Inför en intervall idag så snackade jag och idol Mattias ihop oss om att vi skulle försöka attackera på Åbom. Det borde man väl klara, han vann ju ändå bara en cup tävling förra helgen så han borde man väl ställa av? Så här i efterhand skrattar jag åt hur naiv man är när man sitter i bocken. - Ja för rackarna, det gör vi så jag till Idol Mattias. Intervallen med fri fart gick iväg, försök till attacker gick men inget som höll, Idol Mattias attackerade därefter, fick lucka, Åbom sprätte från grubben och jag satt på hjul....en liten bit. Åbom försvann med vinden jag gick ner på ling klingan även att det var platt. Lät alla passera bakom och så, precis... muslin och bananen som intogs 1 timme innan träning fick åter se dagens ljus. Att man aldrig lär sig. God natt.

3 kommentarer:

Dan Stenqvist sa...

Episkt.

Henke sa...

Men satan i gatan va snygg du va i solde dressen och den italienska brännan på vaderna... Efter PT imorrn o vila kommer du känna diamanter när du reser dig ur sadeln till helgen!

Johan C sa...

Gud va skönt att tömma lite. Underbart Ecke!