torsdag 11 juni 2009

Väskan är packad.


Nu är väskan packad och cykeln smörjd. Det är ett äventyr som väntar oss. Vi är taggade till tänderna att klara våran drömgräns 8 timmar.
Jag ser det hela som någon slags förlossning. Nu är man förväntas full och är på väg in till BB. Man vet inte riktigt vad man har att vänta sig. Sen är det timmar med verk och lustgas. Sen kommer målgången eller barnet. Jävligt nöjd och oerhört stolt.
Jag har inte fött något barn men jag har hört att det är så.
Over and out.

15 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till. Ni fixar det här!
//Mårten//

Snarkus sa...

men för fan, somliga kollar den här bloggen på jobbet!

Snarkus sa...

och lycka till förresten! det kommer går skitbra, ser ju till och med ut som att vädret skärper sig lite!

Anonym sa...

Slagskeppet skall inte du vara med?

Snarkus sa...

näe. kör nog tävling på sturup raceway på söndag istället. om det är fint väder.

Magnus J sa...

Nu lovar SMHI uppehåll och nästan vindstilla, det här kommer att gå som en dans för er! Kanske synd att ni får hoppa övr våfflorna i Jönne! :)

Stort lycka till!

Anonym sa...

Slagskeppet
Kan vi övertala dig, chanserna att klara det minskade med 86%, jag var helt säker på att du skulle med.
//Greven

Snarkus sa...

Tyvärr Greven.. Jag kommer representera Tractorpullers på kortbana på söndag och på Faluns Gran Fondo nästa helg för att väga upp det. Det finns förresten en presentation av Skånedivisionen på min blôgg nu!

Erik A sa...

Vi kommer att klara det, det kommer att bli hur kul som helst. Vi kommer sakna snarkus, mårten, mangnus men vetskapen av att ni tänker på oss fyller på spiriten! Tack för stöd. Johan, när tog du den bilden? Jag tycker mig se att medaljen är från 2005? Cyklade du då?

Erik A sa...

Vi kommer att klara det, det kommer att bli hur kul som helst. Vi kommer sakna snarkus, mårten, mangnus men vetskapen av att ni tänker på oss fyller på spiriten! Tack för stöd. Johan, när tog du den bilden? Jag tycker mig se att medaljen är från 2005? Cyklade du då?

Ola C sa...

Jättefin bild...skulle skicka vidare den till en på jobbet, som en liten teaser inför hans vätternrunda. Tyvärr är det många med samma namn på mitt företag...så, skickade ju såklart till fel person. Bra.

Lycka till allihop, hoppas ni får bättre väder än idag.

Jens sa...

Bilden är ju allt annat än aptitlig, satt och käka frulle när jag kollade bloggen, trodde admin hade bättre koll i klubbstugan ....:-(

schmunk sa...

Ja, glöm inte att kräma in röva imorgon!

Emma sa...

Ha, ha, ha..... Ola, bra jobbat! Underbart....hi, hi!

Emma sa...

Kör hårt nu alla! Ni är grymma och jag är mycket inponerad av er. Jag kommer att finnas i Jönköping och se er susa förbi. Jag tror ni kommer att vara starka som tusan. Kram!