torsdag 4 juni 2009

Laguppställningarna från igår.

CK Ringen som var gårdagens hetaste cyklister. Körde på 28.16. Stort grattis!

CK Lunedi med Oscar och Ola C som inhyra ryttare kom på en 3 plats, 30.59.

Tractopullers-Skåne saknade El-Maco men vad gjorde det. 29.57 räckte till en 2 plats.

Det snyggaste lag av dem alla var såklart Team Solde, men det hjälpte inte att bara vara snygga igår utan hamnade på en 4 plats, 31.07.

Damlaget hade flest ryttare och flest sekunder, 41.17 på premiären på lagtempot.

Cyklisten var en man kort för att få fullt lag så Jens och Martin förstärkte laget till en 5 plats, 37.02.

6 kommentarer:

espressobiker sa...

CK Lunedi tackar massivt Ola C och Oskar för hjälpen!

Jag har haft prologhosta i ett dygn efter lagtempot :).

Snarkus sa...

bra kort ringen! och stenqvist har snyggaste mustaschen

Delavega sa...

Har varit sjukt besviken på mig själv och min insats i ett dygn nu. Känner att jag svek mina lagkamrater när de blåste motvind och sista femman kunde jag knappt sitta på hjul.
Vill med denna offentliga ursäkt meddela att jag skall komma tillbaka starkare än någonsin till nästa tempo och då får ni sitta på mitt hjul hur länge ni vill.
Förlåt!

Dan Stenqvist sa...

Herregud Della! Inget att be om förlåtelse för. Du ska ha stort tack för att du kör så jävla fint och alltid är så otroligt härligt positiv! respekt!

Mr Pelton sa...

Om Ni kontaktar spurt-henrik så har han tillgång till actionfotografier på alla de deltagande teamen under gårdagens lagtempo.

Mvh Mr Pelton

Jens sa...

ni är alla så glada och vackra grabbar och tjejer, stort grattis till alla er:-)