lördag 6 juni 2009

Nationaldagsloppet


6 juni - varför inte köra nationaldagsloppet? Jag och Idol-Mattias fick för oss detta och åkte dit och efteranmälde oss. 10 mil på en mycket fin bana som oxå var väldigt tuff, speciellt första delen med några riktiga backar. I skrivande stund vet jag inte hur många startande det var men jag kan gissa runt 400-500. Jag vet inte vilken placering jag fick men jag vann inte, jag vet inte vilken tid jag fick för min cykeldator tröttnade efter 1,5 mil. Med andra ord vet jag inte så mycket men jag lovar att återkomma med mer info. Det är alltid en dröm att cykla med Mattias även att det denna gång bara varade i så där 4 mil innan han ställde av mig uppför. Jag träffade en rackans trevlig kille som kände igen solde och sa att nästa helg ska vi cykla ihop; - trevligt sa jag. Han var riktigt starkt så det känns lovande. Min kropp känns ganksa fin men mitt stora huvud (62,5) orkade inte riktigt idag, jag tror att det beror på en riktigt tuff arbets vecka men det blir bättre kommande vecka. Som sagt, jag vet inte så mkt men rapport kommer och förhoppningsvis ngn bild.

3 kommentarer:

espressobiker sa...

Hittade en fin bild på Erik. Aningens suddigt men visst ser man ett fint fighterfejs.

espressobiker sa...

http://happymtb.org/forum/file.php/1/file=97327

Johan C sa...

Gott jobb Erik.
Bilden var jättefin. Den lägger vi upp!