torsdag 4 juni 2009

Pro Tour är fint

Det har slagit mig många gånger men igår slog det mig verkligen - pro tour är fint! Alla är med, vill du spurta så gör du det, vill du inte så vill du inte och då ligger du bara och myser i klungan och snack snackar med alla fina männsikor.
Lindström är i Norge men då kliver Martino Puller och Rydberg in och dominerar. Full koll - Full Pull. Grymt jobb och grattis till den gröna Rydberg.

Bilden blev inte vad jag hade tänkt mig men just här blev jag bara så lycklig och vill på ngt sätt fånga känslan, fint väder, fina vägar, fina spurter och fina människor. Fråga inte efter mer utan bara njut.

4 kommentarer:

Dan Stenqvist sa...

Fy fan vad vackert!

Dan Stenqvist sa...

Vad gör Lindström i Norge?

Dan Stenqvist sa...

Fiskar?

Anonym sa...

Leder sina mannar till seger i Ringerike GP :)