onsdag 28 januari 2009

Träningslägret


Team Soldes träningsläger närmar sig med stormsteg. Den 24-26 april kommer Jönköping att stå som värdstad för teamets träningsläger. Det fina är att det inte bara är teamet som kommer att vara på plats, förhoppningsvis kommer även du att finnas med denna toppentrevliga helg. I det interna förhandssnacket har vi tänkt att ca 40 personer ska kunna anmäla sig. Vi håller just nu på med att se över boende- och matalternativ, nyckelordet vi jobbar efter är "billigt".
Allt eftersom kommer information om lägret att uppdateras här på bloggen.

13 kommentarer:

Snarkus sa...

Jag längtar.

Anonym sa...

Jag längtar mer.

Anonym sa...

...och jag

schmunk sa...

Japp, något fint att se fram emot nu i vår! Dessutom så har jag hört rykten om att delar av Team Solde ska ner på kanarieöarna och reka inför nästa år!

Anonym sa...

En fullspäckad cykelhelg. Så gött!

Anonym sa...

Ja!! Det här blir en av vårens höjdpunkter!

Sarah sa...

Ser också fram emot helgen med stort H! I regn eller solsken. Det kvittar.

Jens sa...

Längtar mest ;-)

- sa...

kommer med min tempohoj!

Marcus sa...

Det här med Alp de Jönnet, dvs samla ihop er och köra topp-5 backar på en och samma träning, är det något som lockar fortfarande?

Anonym sa...

All in på det Marcus. Vilka toppar talar du om förutom Kleva och taberg?

Marcus sa...

Södra + Norra Kleva, Taberg, Norrahammar-Backstage, Dunkehalla, eventuellt Rickarp, Öxnehaga, Lidstorp. Skissar på banläggning om så behövs.

johan sa...

Det ska bli fint!!