måndag 26 januari 2009

A day at the office



Team Solde är i dagsläget ett lag som inte cyklar på heltid. Tids nog kommer vi vara där, men än så länge finns det tid över för sk. utomcyklingsaktiviteter som stärker teamets varumärke. Till exempel finns Johan "Snyggve" Carlström med i en stor reklamkampanj där han sitter och ser sådär vrålsnygg ut som bara Johan kan göra. Jag satt och njöt med uppslaget hela vägen till Lund idag när jag satt på 171:ans buss.
Kanske just ditt företag vill byta en eller flera modelltjänster mot 6 par Zipp 404-hjul? Tveka inte att kontakta oss på info@teamsolde.com för vidare diskussioner.

8 kommentarer:

Delavega sa...

Håller med dig helt och hållet, Dan.
Johan passerade precis Basso som cykelvärldens snyggaste hunk.
Johan har verkligen allt.
Snabb, snäll o snygg!

Snarkus sa...

Att vara snygg är den bästa crossträningen.

Emma sa...

Mmmm Delavega, Johan är har verkligen allt, snabb, snäll och snygg är bara några saker...det finns mer...

Johan C sa...

Vad gör man inte för att dryga ut cykelkassan. Man får helt enkelt sälja sig till pöbeln.

Dan Stenqvist sa...

Berätta mer Emma, berätta mer!

schmunk sa...

Jag såg dig i sydsvenskan också!!!

Delavega sa...

Jag vill oxå veta mer, Emma.
Vad är det vi har missat?

Johan C sa...

Nog om detta. Det finns nog inget jag saknar. puss puss