tisdag 6 januari 2009

Johnny Rotten?


En av anledningarna till att det varit skralt med cyklandet är kylan. Jag väntar gärna till varmare tider även om det kommer att innebära att jag ligger på rulle ända tills jag blir avhängd.
Dock ordnade min snälla mor en världsmästarmössa som ska få plats under hjälmen, just för att jag ska kunna cykla i kyla. Tyvärr hade hon blivit av med lappen där jag skrivit vilken ordning färgerna ska sitta, så ränderna blev enligt OS-ringarna istället. Skit i det, jag ser ju asgrym ut.

4 kommentarer:

Dan Stenqvist sa...

Blixten for president. Jag förväntar mig att se denna på i klubbstugan imorgon.

Snarkus sa...

Vi har diskuterat en tempodräkt som går från låren hela vägen upp till en rånarluva i ett enda stycke. Hade varit nästan lika bra!

Amelie Olofsson sa...

Riktigt tuff! Är den virkad? Ett riktigt konsthantverk i alla fall!

Johan C sa...

Du ska alltid ha det senaste Blixten!
Den ser riktigt snabb ut.