söndag 4 januari 2009

Kvalitetstid


Det var bara jag och Jens som dök upp vid rondellen på utsatt tid. Kvalitetstid med Jens Brine på tu man hand, jo jag tackar jag! Som en försenad julbonus. Vi körde onsdagsspurtsrundan i trevligt tempo med tillhörande kaffesnack och allmän catch up. Jens drog upp några spurter också och såg minst sagt stabil ut trots julfirande i Berlin. Dock frös vi båda två så mycket om fötterna att vi var tvungna att stanna i Limhamn och hoppa runt några minuter för att återfå känseln i tårna. Årets första tur med växlat är avklarad! Underbart.



Efter passet var det dags för årets första cykeltvätt. Praktiskt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fick ditt SMS, konsulterade termometern som visade på -3 grader, gick sedan tillbaka till sängen...

Till Karins Virrvarr sa...

HAHA. Underbart!

kanske ska duscha min gamla åttiotals i duschen jag med. man kanske kan göra någon slags ställning så man kan cykla och duscha samtidigt?!

Delavega sa...

Hade varit underbart att cykla igår, men tyvärr har jag legat med 39 graders feber sedan i lördags.
Inte direkt den bästa starten på mitt livs mest träningsflitiga vår.

Dan Stenqvist sa...

Kör du funbeat Anders?