lördag 17 januari 2009

Peter Jönsson



Jag har en bror som heter Peter. Han har egentligen ingenting med cykling att göra. Han tar t o m bilen till jobbet trots de ynka 3 kilometrarna. Nej, Peter har tre andra intressen i sitt liv.
Att äta mat, att laga mat och numera även att skriva om mat.
Peter har i år gett sig in i vårt område d v s bloggområdet, och det vill jag med detta lilla inlägg göra reklam för. Att vara medlem i min familj är lika med att vara medlem i Team Solde och då är det legitimt att åka marknadsföringssnålskjuts på vår blogg.

Cykling och mat handlar egentligen om samma sak; Kärlek.
Så om du är trött på att dagarna i ändå äta fiberberikad müsli och dricka sportdryck, och kanske vill unna dig något annat, gå då in på denna sida och njut.

www.petersmat.blogg.se

2 kommentarer:

Dan Stenqvist sa...

Det är en sån otroligt världsklass på Peters blogg! Det bästa jag läst sedan Jösses förra inlägg.

Anonym sa...

Tackar för uppmärksamheten! Nu kanske jag kan få en ny all time high, på över 23 unika besökare...

Underbart!

MVH/

Peter Jönsson