onsdag 7 januari 2009

Garmin Edge 305


Höjdkurva från gårdagens tur. Skåne är faktiskt inte helt platt.


Att fylla år är kul. Särskilt när det ligger en Edge 305 i ett av paketen. 
Körde första turen med den igår och den känns fantastisk. GPS, puls och en rad andra finesser. Jag har aldrig jobbat med puls i min träning innan så det ska bli spännande att få en dimension till.
Det finns en risk för att det kommer att bli en hel del grafer på bloggen framöver. 
Jag har fått en ny låtsas kompis. 
Tack mor, far, Anders och Kerstin för den fina födelsedagspresenten.

6 kommentarer:

schmunk sa...

Underbart! Har själv funderat på en sådan. Det kommer.

Diagram, grafer och kurvor vore skoj att se här på bloggen. Hastighetsdiagram från onsdagsspurten i vår är ju gjutet!

Anonym sa...

Legetøj... Prøv at oprette en konti på http://connect.garmin.com
Så får du træningen online.

feks. http://connect.garmin.com/activity/1696798

Delavega sa...

Underbart Johan! Detta kan komma bli avgörande i kampen mot 8 h.

Dan Stenqvist sa...

Vi kommer att ta den här bloggen till helt nya höjder tack vare din Garmin Johan! Jag är så taggad på grafer så det är inte klokt.

Jens sa...

Fasen vad snyggt, det är ju nästan som om skulle ta och lägga ut Polaren på Bloggen och tigga ihop resten till en sån här, smutt att man kan se höjder och annat, nä nu blir jag minsann avundsjuk, finns den i coolfiber??? Jag säger som Larry Dinkel - det är top notch

Snarkus sa...

Borde få tummen ur och se vad man egentligen kan extrahera ur min Polar om man lyckas koppla in den till en dator..