onsdag 5 november 2008

Innovate or die


Det är off season nu, det vet vi alla. Men vi vet oxå att ska man lyckas måste man vara förberedd ner i minsta detalj. För Team Solde är off season synonymt med en lång rad produkttester. Vi snackar alltså inte bara hjul och sadlar nu, vi snackar ALLT. Dan har ju under en längre tid testat olika saker inför onsdagsspurten, majs, kakor, ägg, ja jag kan inte komma ihåg allt. Johan mixtrar ju dagligen med olika saker. Gå framlänges eller baklänges till jobbet, åka buss, bil eller taxi för bästa återhämtning etc. Anders testar olika brut, cava eller prossecco. Blixten tester blöjor. Listan är oändlig. Det senaste jag har åkt på att testa är väckarklockor. Som vi alla vet är sömnen KEY när det kommer till att prestera. Sömn i all ära men det viktigaste enligt mig är just vaknande processen. Vaknar du fel kan en hel dag gå åt hel.... Jag har slängt alla gamla klockor, mobilen är inte att tänka på. Tanken att ens ha mobilen på nattbordet gör mig nojjig, jag sover inte på bästa sätt då. Som sagt. Bort med allt annat och in med nytt. Just nu vaknar jag till dagsljus även att klockan är 06.15 och att det är kålsvart ute. Fåglarna kvittrer eller havsvågorna slår mot stranden, bara att välja hur processen ska vara. Det funkar sådär men jag ska ge det 10 dagar till, återkommer med fullständig rapport senare. Just denna morgon gick det inte så bra vilket ni oxå ser på tiden. Vill ngn testa efter mig är det bara att säga till. Sov gott och vakna vackert.

2 kommentarer:

Dan Stenqvist sa...

Jag har varit intresserad av denna en lång tid! Jag älskar ljus. Jag och Downhill drar aldrig ner persiennerna hemma pga att vi vill ha morgonljus när vi vaknar.

Johan C sa...

ser ut som ångkokare på den också så det blir sömnrätt tropisk fuktighet!