torsdag 12 november 2009

Veckans från Tractor Pullers.


Svininfluensan?
Kära Dr Downhill, jag har tagit ledigt från jobbet för att ladda inför Aldospurten. Men efter min krigsskada i låret fortsätter oturens fula ansikte att bita mig i Sheriffen, istället för att köra 70/20 på 700w så är jag sjukskriven. Sedan i måndags brottas jag med värsta sortens karateförkylning, men jag har ingen feber eller muskelvärk och Lillgreven visar inga tendenser till knorr. Vi pratar leveranser av gröna Marchmallows och en heshet som hade fått Louie Armstrong och Lemmy Kilmister att bli gröna av avund. Till saken kära Dr Downhill jag har några frågor ang detta:

· Har jag Svininfluensan (Turbo-Erik säger det)?
· Om så är fallet räcker det om jag går ner till 600w på mina 70/20 intervaller eller måste jag lägga om Aldoformtoppningen totalt?
· Ur hälsosynpunkt vilket är att föredra på stekt ägg; salt eller grillkrydda?
· På 90-talet var inte Coca-Cola tabu, det var ju ingen fett i!!! Vi drack ca 1,5 liter per dag på en del läger, kan detta ha något att göra med att jag är flintis?

Tack på förhand!

//Greven

1 kommentar:

Blixten sa...

Grym bild. Jag har alltid velat men aldrig vågat.