söndag 22 november 2009

He-Man

Jag säger det på en gång så är det sagt. Farmers vann med 2-0. De var brutala både i introtävlingen och på spurten till Aldo idag. Helgen har varit så otroligt trevlig. Stort tack till boråsarna som tog sig ner till Malmö och spred cykel- och livsglädje! Min nya favorit är så klart He-Man. Tyvärr var jag så exalterad över att få träffa denna gigant att jag glömde ta ett idolkort. Det kommer. Stort tack även till Aldo med personal i Skanör som tog dagen till en ytterligare nivå med fantastisk soppa och världens snyggaste målgång. Foto kommer på den. Det jag njöt väldigt mycket av idag var när jag fick se Jens" The Bomber" Brine och Schmunk ligga sida vid sida längst fram i klungan och ange tonläget. Fantastiskt.

7 kommentarer:

Ola C sa...

Kläderna var framlagda, däcken pumpade, taktiken inpluggad...lyckades få iväg partygästerna 5 i morse vilket får ses som en framgång. Säng halv 6, väckarklockan på 9. Vakna 12 o insåg jag missat årets batalj:-(.

coach sa...

bra kämpat i regnet alla! Svinsprutans bonuseffekter höll mig från cykeln hela veckan, kul.

Jens sa...

Synd att du missade det Ola, du hade behövts, farmers mästrar taktiken:-(, trots åboms mekaniska bekymmer.

Thomas Gervard sa...

Årets blötaste och möjligen roligaste cykeltur. Tack för det, Farmers.
Frågan är om inte målet -och då menar jag inte cyklingen utan Aldos tvättstreck- var dagens höjdpunkt. Klart stilpoäng på det.

Henke sa...

Tack alla skåningar för helgen de va riktigt roligt att vara nere! Johan du är en helt fantastisk värd, stort tack! Tack oxå till mina teammates i farmers.. Ni ä såinnihelvete bra!
Hoppas ett gäng urbans kommer upp och kör med oss i vår lussecup 12/12.

Snarkus sa...

Lussecup it is!

Jens sa...

Argh, då är jag inte landet, mög:-(