söndag 8 november 2009

Laguppställning; Farmers Aldo 22/11-09

Farmers har inget att dölja. Här är vår lineup inför de prestige Aldo. Greven saknas på uppställningen men han är lika självklar som en cigg till morgonkaffet så glöm inte bort honom. Vi snackar inte 4-4-2, vi snackar inte 4-5-1, vi snackar inte 4-1-4-1, vi snackar attack med hela laget. Urbans bör spela 8-1-1 om ni ska orka hålla tätt bakåt. Håll till godo och njut av den av fokus och finsång. Farmers är redo att käka Urbans. Ladies and gentlemens....

Stort tack till bror Ola för hjälpen med ljudet.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Idol-Mattias vill man inte möta i en mörk gränd med den blicken....

Johan C sa...

Man blev faktiskt lite skraj. Vilken lineup!

Anonym sa...

Låt hjulen rulla, må bäste man vinna !

Anonym sa...

22 november 2009 kommer att bli historiskt då ryssarna slogs tillbaka vid slaget om Aldo. Full och hejdlös attack!

Blixten sa...

Jag trodde att det var en cykeltävling, ingen jävla freakshow.

100 spänn och en Fez på Urban

Katarina M-I sa...

Det var ju några rejält stora gubbar med där.

Det är nästan bud att boka in denna drabbning i kalendern.

Vilka tänker åka i åskådarledet?

/Katarina

Dan Stenqvist sa...

Det luktar ryssland om detta. Nu är det krig.

Delavega sa...

Vilket världsklass inlägg Erik.
Sjukt roligt.
Kom o plocka, då!

Jenny sa...

Ni är inte kloka...:)
Katarina- jag tar åskådarledet med dig!

Erik A sa...

Katarina och Jenny, Aldoturen är öppet för alla och jag tycker absolut ni ska vara med och cykla. Fram till rondellen är det distansfart, lugnt och fint runt 28km/h som passar alla och ju mer folk desto roligare. Vad som händer i rondellen vet vi alla, jag kommer att stöta utav bara hel.... men låt mig gå, jag är helt ur form så det är bara ett spel för galleriet. Ja nu vet ni det alla Urbans, jag stöter i rondellen.