onsdag 23 april 2008

Onsdagsåket


Sol är härligt. En riktigt lättklädd tur till brofästet idag. Lite backträning och intervallträning som Coach styrde upp. 
Matti var sen till samlingen halv åtta så han fick spurta ifatt oss. Efter en mil kom det en flämtade Matti. För er som har varit oroliga så var han ruskigt het idag. 
Delavegas växlar är ett fortsatt mysterium. Det strulade idag också. Detta måste fixas till helgens aktivitet annars blir det tufft i utförskörningen med bara lilla klingan!
Johan och Sarah var tillbaka efter en tids sjukdom. Gott att ha er med igen! 
Jet-Micke var med och trampade.
Min telefon är hos farbror doktorn så det blev ingen onsdagsbild, men lägger in en annan fin bild! 

6 kommentarer:

Dan Stenqvist sa...

Grymt bra att teamet är så tajta och starka nu. Jag är dock orolig för växlarna. Alltid är det något jag får oroas över. Spänningshuvudvärken angående minibussen släppte dock idag.

Anonym sa...

Vad tror alla TS-prospects om ett långpass som vanligt på söndag, även om kärntruppen är i Borås? Jag skulle kunna tänka mig samling klockan 11 vid rondellen som vanligt. Kanske en tiomilare som senast?

Anonym sa...

Jag är inte främmande...behövs det hjälpryttare?

/M

olle h sa...

Jag är absolut med. Träff klockan 11 och den som känner sig manad har då med sig en uttänkt tramprutt. Finns det flera får vi rösta!
/Olof

Anonym sa...

Gött, då är vi åtminstone tre! Någon som kan kolla med Jesper, Ola och vilka andra som nu kan tänkas vara sugna? Om de missar denna kommentarsruta vill säga?

espressobiker sa...

Jag dyker inte upp. Vid den tiden pustar jag ut och tittar på eliten.