torsdag 17 april 2008

8 dagar kvar...

...till campen.
Har varit i NYC några dagar på semester och det var fantastiskt. Synd att man inte kan cykla dit, isf hade det kanske varit något för team solde nästa år? ja ja, nu var det inte det jag skulle tala om. till en början ursäktar jag min aningen låga frekvens av inlägg. Dan och Johan är hetare än hela TT redaktionen tillsammans så stor eloge till er, att sedan blixten tar fram guldpennan mellan varven får alperna att kännas låga i jämförelse till min gåshud. Nu blev det sidospår igen... hur somhelst, nu till campen.
Jag kommer i helgen att posta ett schema här på bloggen för helgen i Borås. Jag kan redan nu avslöja att det inte blir någon vattengympa på lördagen. Djurparken har öppnat så vi måste helt enkelt dit istället och ge de sibiriska tigrarna den kärlek de förtjänar...
Vill också för en sekund vara seriös och säga att ni bör ladda inför denna helg som om det vore VR helgen, alla gör ju det på sitt sätt men jag tycker att ni ska tänka till för det kommer att bli tufft. Att ladda första gången och det inför VR känns lurigt, skönt att få en sådan erfarenhet innan då det väntar minst 5 timmar cykel på lördag. Till skillnad från skånelandet finns det inte en meter här som är platt, upp och ner, upp och ner. Johan laddar säkert med snus, tevespel och kebab medans Anders laddar med brut och ostron, allt är ok bara ni tänker till och gör det på det sätt som passar er bäst. Själv kommer jag ladda med att jaga tältsängar till oss alla men det blir fint.
Ha en fin torsdag.

2 kommentarer:

Linnman sa...

Det är inte utan att man blir avundsjuk på medlemmarna i Team Solde. Vilken entusiasm! Och vilket program för campen! Djurpark och allt.
Hoppas glasögonen kommer till pass nu när soljuset kommer tillbaka och fartvinden stryker öronen bakåt. Kör hårt.

Erik, jag förväntar mig fyllig rapport från NYC.

Johan C sa...

Linnman glasögonen har använts flitigt nere på de skånska slätterna. Dom är så snabba! Vi har ökat medelhastigheten med 4.64 km/h. Det har gjorts ett exeldokument före och efter peltor tiden. Kommer redovisning av detta snart!
Tack Linnman!!