torsdag 10 april 2008

100 mil


Min tripmätare har sprungit iväg och passerade 100 mil i veckan. Bara lite reflektioner:

Jag är otroligt glad att vi satte igång det här projektet. Vilken grej vi har gjort såhär långt med bloggen nästan 1000 unika besökare förra veckan. Alla sponsorer vi har ordnat. All mediatid, helt sjukt!
Som grädden på moset så har vi förbannat kul när vi är ute och rullar! Roligt med alla hjälpryttare på rundorna ni har också del av kakan. Ni har fri Kitkat på rundorna!!
På VR hemsida står det att man ska ha 100 mil i kroppen för att vara väl förberedd. Så från och med nu ska jag åka följebil bredvid er och äta popcorn!

Team Solde kan inte gå i graven efter VR, då är det dags för nya äventyr!


 

8 kommentarer:

espressobiker sa...

Är det någon som vill förbättra på antalet mil i eftermiddag?

Jag tänkte ta ut cykeln och köra ett pass vid 14-tiden.

Anonym sa...

Härligt jobbat Team Solde!! Tror att VR redan är i hamn! Jag börjar fila på nästa utmaning redan nu då... Hur skulle Team Soldes baddräkt för herrar kunna se ut tror ni??!

Dan Stenqvist sa...

Jag kan bara instämma Johan! Vilket otroligt lyft denna satsning har varit för välbefinnandet. Som sagt, efter VR får vi ta ett planeringsmöte på kaffebaren och spåna hur vi går vidare. Sarah, jag är svag för 50-talsbaddräkter.

Dan Stenqvist sa...

Själv ligger jag på 73 mil. Johan, du har varit brutal med din träning. Respekt. Hur mycket ligger ni andra på?

johan sa...

Jag tar och släpper det ännu en gång. Har inte fått så bra respons från er tidigare ang detta, så... ;)

http://www.vellingefriskissvettis.se/default.aspx?pageid=9

Sista chansen någonsin! Jag är där!

Katarina M-I sa...

Jag kommer också!

Kan bli ett jättemega beachparty efter:)

johan sa...

Cykelmygga, hur ska vi få grabbarna att inse att 380 meter simning och 4,2 km löpning INTE är något att oroa sig för när man är beredd att cykla 30 mil runt en sjö?!

Skanör Falsterbo Triathlon är kul, kul, kul! :)

Katarina M-I sa...

Hm, tja frågan måste kanske ställas igen efter VR :)