onsdag 30 april 2008

artikel;maspeedwear

Det är inte utan att det kommer en liten tår då man går in på maspeedwears hemsida. Luta er tillbaka och titta in på http://www.maspeedwear.se/ . Ett av Sveriges bästa cykellag skriver så fint om oss, är det inte otroligt.

För övrigt är det pro tour ikväll i Borås. Jag har ännu inte bestämt om jag ska deltaga då min förkylning inte är hundra än. Önskar att laget vore på plats, tänk och få hjälpas åt och dra upp lite spurter. Höra Mattis indikation på att jag drar nu, Carlström, Blixten, Delavega går med. Själv sitter jag och Sastre kvar i klungan för att fokusera på nästa bergspris. På radio hör vi att Matti släpper av och få fram Blixten som kastar den röda faran först över linjen. Poesi på två hjul, vackert.
Trevlig Valborg och var försiktiga runt eldarna.

2 kommentarer:

Dan Stenqvist sa...

Jag älskar maspeedwear.

Dan Stenqvist sa...

Jag vill köra pro tour ikväll. Vi får göra det bästa av det på vår onsdagsrullning som börjar om 20 minuter.