söndag 20 april 2008

Extrema utmaningar kräver extrema metoder


Dag 0

Efter att kämpat på nu i otaliga veckor med hög träningsdos var ju tanken att jag skulle tappat något kilo inför bergsträningen i Borås( berg? tydligen, enl. Erik finns där berg i Borås). Men viktminskningen har avstannat och jag står stadigt på 0,11 ton. Tyvärr har jag inte ämnesomsättningen som Dan the man. Tanken på att jag ska försöka hänga på en så rutinerad bergsget på hela 55 kilo i de kilometerlånga och 23%-iga uppförsbackarna får mig att ta till något så klassiskt som en bantningskur. Så i 5 dagar kommer jag att livnära på en chokladsmakande näringslösning, vad gör man inte för teamet.

Fortsättning följer...
/BB

4 kommentarer:

Dan Stenqvist sa...

Näringslösning. Hardcore, rätt igenom. Ger inte denna chokladlösning effekt vet jag inte vad.

Dan Stenqvist sa...

Den ser ju smaskig ut på bilden! Är det chokladpellets som ligger på toppen?

coach sa...

tappa nu inte dina spurtmuskler!

Johan C sa...

Är det någon näring i den där skiten? Det är bättre du bara dricker Maxims tropical sportdryck!