tisdag 19 februari 2008

Teamkläder


Dags att kitta upp oss med teamkläder från Craft så vi inte bara är snabba ute på landsvägen utan snygga också. Vad sägs om följande:
Skoöverdrag
Benvärmare
Cykelbyxa (helst vita) En hel del sponsorer vill sätta loggan på våra stjärtar!!
Träningströja långarm
Träningströja kortarm
Armvärmare??
Vindtröja
Handskar
Tävlingströja (helst vit till tryck)

Erik har bra koll på kroppar, men lite storleks info vore bra!
Om det är någon som vill stryka eller lägga till något är det bara att kommentera.
Vad sägs om det upplägget coach? Har jag glömt något?

8 kommentarer:

Dan Stenqvist sa...

Bra jobbat med samanställningen Basso, förlåt Johan. Ska ta mig en funderare vad som behövs. Möjligtvis kan vi snacka ihop oss lite innan beställningen går iväg.

Blixten sa...

en gul tröja skulle sitta jädrigt fint på mig. kanske en rödprickig. grön? funkar inte till mina solglasögon.

Anonym sa...

oj, oj så naiv jag varit som inte insett vidden av det här.. på johans inrådan kände jag mig idag tvungen att ta en titt efter förmiddagskaffet, och team soldes ambitionsnivå överträffar alla förväntningar.. det här kan ju leda hur långt som helst! discovery och kanske ännu hellre stackars unibet måste se sig om på landsvägarna, tror jag.. bloggen kommer säkerligen tillhöra favoriterna framöver..
sålänge, >lisa olgård

Anonym sa...

Personligen skulle jag byta långärmströjan mot vindväst. Perfekt att stoppa vindväst och armvärmare i bakfickan. Inte lika lätt att göra det med en långärm. Och lägga till ett par knävärmare.

Kram på er!

Johan C sa...

Lisa såklart det är seriöst. Vad tror du om oss ser vi inte ut som cyklister?
Tusen tack Anna för tipsen. Din röst väger lika tungt som dina sm-medaljer!!

Dan Stenqvist sa...

Blixten, är det mycket snack och lite cykling från din sida för tillfället?

coach sa...

armvärmare är viktigare än långärmad känner jag. Skadar inte heller med bägge två. Vindjacka är ju absolut fint att ha, väst är bonus. Nu har vi ju modechef i teamet men jag ställer inte mig bakom valet av vita cykelbyxor. Kan vår man i textilhuvudstaden göra något förslag från listan?

Johan C sa...

Modechefen har åkt till Alperna och kollar vad som gäller i bergen i år. Det suger lite i teamkassan att skicka iväg honom, men det kan det vara värt. Kommer hem i helgen tror jag!