fredag 15 februari 2008

Söndagskörning

Det kommer att bli en fin söndagstur. Det är som vanligt samling vid rondellen vid Tessins väg klockan 12:00. Gästcyklister är hjärtligt välkomna att skriva upp sitt deltagande i en kommentar nedan. Längden på passet beräknas bli 5 mil (Carlström ville såklart cykla det dubbla, men Stenqvist muttrade något om tentaplugg och osäker bukmuskelatur). Stenqvist kommer att köra med ny cykeldator. Stenqvist och Carlström jobbar på Solde imorgon vilket får till följd att cykelsnacket kommer att bli brutalt.

7 kommentarer:

Joakim sa...

Jag skruvade isär en av min gamla 80talsracers idag. Nu ska den få en blästring och lite pulverlack på sig. Med ett par nya hjul och pedaler så kommer den säkert inte att skämmas för sig så det är inte omöjligt att jag hoppar på en cykling om några veckor när projektet är färdigt.

espressobiker sa...

Om du är söt och snäll, vilket du ju är kan du få låna en cykel på Söndag för att hänga på :-)

Dan Stenqvist sa...

Det här blir svårt för Joakim att dra sig ur...

espressobiker sa...

Jocke! Jag förväntar mig en kaffe i morgon! Elva på S?

Johan C sa...

Jag är såklart på! Lite besviken på sträckan, men det får väl gå med lite högre kadens!!

Joakim sa...

Jag har en sen tidigare planerad squash på söndag. Oj va skönt med en ursäkt att komma med för mina ben är inte va de borde va. jag hade ett mördasbenpass på gymmet i söndags och spenderade hela lördagen med att vandra på kullaberg, skitskönt men lite slitsamt:)

Dan Stenqvist sa...

Du får visa formen nästa vecka istället Joakim!