söndag 10 februari 2008

Premiär


Nu har jag spräckt isen. En riktig finvurpa!

Händelseförlopp:
Vi kommer i rondellerna nere i Hölleviken. Jag och Matti ligger och snicke-snackar lite. Ligger i ca 25 km/h. Jag vinglar till, kommer emot en cementkant och trillar rakt in i massa buskar. Lyckligtvis så sköter vellinge kommun sina grönområden väl. Det var mjuk matjord att landa i. Det gick bra. Vi fick oss alla ett gott skratt. Det får man bjuda på!

Bra jobbat allihopa idag, tack för en mycket fin tur! Trevligt med gästspel!

5 kommentarer:

johan sa...

Det var en galant vurpa, Johan! ;)Tack och lov...

Dan Stenqvist sa...

Respekt på den! Gud så kul det är att cykla i klunga. Jag har ringt och tjatat på Lars och Anna att de ska köpa hojar också.

coach sa...

ledsen att jag inte kunde fånga dig denna gång...

coach sa...

ledsen att jag inte kunde fånga dig denna gång...

Anonym sa...

Det hade varit tryggt att ha dig med coach. Jag tror jag har fyllt min kvot för vurpor för ett tag!