måndag 4 februari 2008

sist in.

kära ryttarkollegor. Ursäkta min sena ankomst. Dan S och Johan C satte armbågar i sidan på mig och undrade var jag höll hus. När tillsist dolken i ryggen kom från Delavega var det bara att inse att jag är på mer eller mindre ofrivillig basis återigen är en del av bloggvärlden och därmed är en del av mig offentlig. Sist gick det åt helvete, förväntningarna var höga, jag fick bryta loppet, packa ihop knäet i en liten låda och offentligt be om ursäkt. Denna gång förtjänar jag ett bättre ödé. Vättern känns i mina ögon som en vattenpöl och vi är rustade med både stövlar och galon.
För tillfället tränar jag inget, jag letar efter en ny hjälm. SAS lyckades mosa min Giro size 64 på väg hem från mallis för någon vecka sedan och den storleken på hjälmar växer inte på träd. I värsta fall kör jag Vättern med gocart bubbelplast virat runt min skalle.
Nog om det, meddela mig fullständiga namn (delavega godtas ej) och personnummer så att jag fort som rackarn kan fixa friplåtarna.
motala - motala in .. hours
/erik

6 kommentarer:

Dan Stenqvist sa...

Underbart Erik! Nu börjar det likna nåt. Jag har precis varit och köpt 5-56, bara för att liksom...

Dan Stenqvist sa...

Grabbar, kolla in Blixtens bild! Jag tror faktiskt inte jag sett något snyggare. Ska vi begrava namnet Snygg-Johan" och enbart köra på "Blixten" i fortsättningen? Känns bra för mig. Andra kommentarer?

coach sa...

välkommen erik!

Anonym sa...

bra jobbat pojkar! nu är vi fulltaliga på bloggen.
Erik kommer ner till malmö i helgen med cykeln och räknar med mycket cykling. Skanör och dricka kaffe på söndag?

Anonym sa...

Johan Carlström 790102-2413

Dan Stenqvist sa...

Till Skanör låter låångt och härligt. Jag är med.