torsdag 7 februari 2008

Blåsig onsdagsrunda!



Första runda med gästspel. Martin "ribban" var med och körde. Han har nog lite träningsverk idag tror jag minsann. 
Coach hade en mycket pedagogisk genomgång med klungkörning innan passet började med stenar. Imponerad coach!
Det var en riktigt blåsig tur ut till brofästet, men det var riktigt god medvind hem. Vi låg och pumpade lite i 50 knyck, vilken känsla. Får nästan lite ståpäls nu när jag skriver det här. FINT!!
Kameran var såklart med. Det är "ribban" som är i fokus. Bra jobbat Martin!

9 kommentarer:

Dan Stenqvist sa...

Det är otroligt fint att ha med "gästcyklister". det ger liksom en extra krydda till turen.

Anonym sa...

bilderna kom visst på fel håll, men ni kan väl vrida datorn eller huvudet!

Dan Stenqvist sa...

Jag har fått nackspärr, har tittat på bilderna hela natten.

Anonym sa...

du måste photoshopa bilderna, då går det dessutom betydligt snabbare och smidigare att ladda upp dem.

ser för övrigt fram emot spinningsällis när det blir snökaos och ni inte kan hoja utomhus :)

Dan Stenqvist sa...

Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. Sara, samling onsdagar ca klockan 20:00 vid "rondellen".

Dan Stenqvist sa...

Ett annat tips, Johan, är att vinkla telefonen åt andra hållet.

Anonym sa...

lite sugen är jag allt, men har svårt att tänka mig att min cykel står sig i konkurrensen med era räserhojar. får hålla mig till min uppgift som brödbakare åt hårt tränande kaffebryggare. tror det blir bäst så.

Dan Stenqvist sa...

om du inte har en logga redan är det hög tid att skaffa en. alla sponsorer får utrymme till höger.

Anonym sa...

yey! ska jobba på saken.