torsdag 5 februari 2009

Updated

5 kommentarer:

Snarkus sa...

Skön syn man möts av när man spatserar in genom din lägenhetsdörr! (För den står i hallen va?)

Dan Stenqvist sa...

Japp! Alla som hälsar på måste bevisa att de kan köra 30 min med 110 i kadens på tyngsta växeln. Blir inget fika annars.

Jens sa...

Jag antar utmaningen, vad gör man inte för en kopp Änggård;-)

olle h sa...

Bara å tuffa på Dan. Jag införskaffade mig en trainer alldeles nyss och jag har kört varje kväll (nyhetens behag du vet). Tjejen har bara varit måttligt irriterad och barnet har kunnat sova. Inga grannpåhälsningar.
Tips är att dricka galet mycket vatten efteråt då jag cyklat sent och vaknat upp svinbakfull (massiv huvudvärk av vätskebrist). Hade jag fått som jag velat hade det stått en stor golvfläkt nånstans framför cykeln också.

Anonym sa...

Olle h for president!