tisdag 3 februari 2009

En ny era




Idag har jag varit med om något stort. Jag och Amelie har varit hemma hos Ola "Espressobiker" Abrahamsson och hans förtjusande fru Jennie. Att bara få se hur Espressobiker bor var mäktigt. På mellersta bilden ser ni deras vardagsrum. Jag och Amelie har fått rikligt med heminredningstips och kommer att möblera om en aning på Köpenhamnsvägen. Det fina med det hela är att Espressobiker har lånat ut sin trainer till oss fram till sommaren. Detta innebär att jag nu går in i en ny träningsfas med cykling i vardagsrummet. Min gamal Parkpree kommer att fungera som trainercykel och min förhoppning är att cykla en hel del nu i februari. Stort tack till Ola för att jag fick låna trainern!

5 kommentarer:

Jens sa...

Jaha, nu grusades all möjligheter till att komma ikapp på Funbeat, Sparven tar ledningen i vanlig ordning, Grattis Dan till denna möjlighet.

Brukar man ha hjulpåsar trainer, mekställ och lagerhyllor i vardagsrummet Ola, tycker det mer ser ut som en källare, för du hade väl trainern där, eller?? Ola du får nog ta och styra upp detta sparviga inlägg! Fast det är ju klart Sparven kanske vill bo i en verkstad, han hänger ju en hel del hos JZ?

espressobiker sa...

Det är "mitt" vardagsrum inte vårat ;)

Erik A sa...

Espressobiker har allt! Stort. Grattis Dan, grannarna under kommer att bli jätteglada, dom kommer att älska dig!

Johan C sa...

Skönt att de fjuttiga 33 minuters träningarna är över. Det här ser riktigt lovande ut.

Dan Stenqvist sa...

Japp, det är riktigt skönt. Frågan är när hockey-bockey-eran är över för din del?