fredag 27 februari 2009

Innan finputs krävs lite gallring...


7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag o Åbom bestämde igår över en lunch att snyggast mustasch när vi åker hem från Mallis vinner:) Benen ska glänsa men den franska porr-mustaschen skall frodas... Tyvärr e Johan utom tävlan anser jag då han med sina anlag för mustasch har lite för mkt handikapp...

MVH
Herr Nilsson

Erik A sa...

snacka vi Mallis nästa år då eller?

Johan C sa...

NI dricker för lite öl pojkar. Det är bästa sättet att få mustaschen att frodas.
I dessa jämställda tider så kan jag tänka mig en riktig Tom Sellek musche innan jag åker hem.
Erik har faktiskt fått hår på bröstet! Inte långt kvar till helskägg.

Anonym sa...

Det e inte dåligt Erik, hår på bröstet redan... kan nog bli man av dig en dag oxå:) Nä, vi har börjat odla nu... ligger nog rätt lika... Bara att börja odla... Vi räknar ju inte direkt med Selleck-klass... men nga fjun ska vi väl kunna framkalla...
By the way så säger ryktet att Johan alias "Tom Selleck", Erik o jag skall dela rum på Mallis:) Längtar efter alla manliga saker vi ska göra på vårt rum...

Herr Nilsson

schmunk sa...

Blir det nått söderåslir på söndag?

Johan C sa...

Du kan få komma in och gästspela lite Ove. Alltid velat ligga sked med dig.

Dan Stenqvist sa...

Johan, jag trodde att du bara låg sked med mig och Erik. Men du är ursäktad, ALLA i team ma är accepterat att vänsterprassla med.