tisdag 10 februari 2009

Invägning

Vägde precis in mig på friska 54,5 kg (utan kläder).

9 kommentarer:

Snarkus sa...

Inga bilder?

Delavega sa...

Har du lagt på dig lite muskler månne?

Johan C sa...

Gått upp 0,5? Har du ätit smör det sista?

schmunk sa...

Okok. Hur känns detta? Vad är din målvikt?

Vi andra är ju måna om att gå ner några kilo. Men det verkar som du vill motsatsen. Eller är du nöjd och bara indikerar vikten för att skrämma skiten ur oss andra och få oss att drömma mardrömmar om söderåsen?

Erik A sa...

Dan, jag vägde in mig igår efter ett träningspass. 74 kg. (utan kläder)

Dan Stenqvist sa...

Bilder kommer, vill ni ha på vågen eller på mina vader? Anledningen till att jag har krallat på mig är för att jag har börjat äta avocado i mängder. Får se upp där. Schmunk, min målvikt inför säsongen ska ligga på 54,6. Ska bygga på mig ett hekto muskler till Gran Fondo i Eslöv och sedan är jag redo att klättra. Erik, 74 är ju inte så pjåkigt!

Snarkus sa...

Förresten, cykelkamrater. På fredag, strax efter mörkrets infall, blir det fredagkväll. Då kommer delar av KCR att sammanstråla med delar av Pista Malmö På Besök. Kom dit ni med!

Simon Busk sa...

CKRM kommer också förbi, det blir alltså malmoe cykel-summit 2009. Men shit Dan, jag väger alltså mer än 20 kilo mer än dig. Jag får börja hård-gymma och försöka mig på en karriär som sprint-kung i trellborgsvelodromen...

espressobiker sa...

Det är bara håret på benen, det halvkilot försvinner när du rakar benen till våren ;)