onsdag 25 februari 2009

I´m back


Erik är lite orolig för att jag pluggar för mycket och bloggar för lite. Han har helt rätt. Dock kommer det att lätta med plugget efter denna vecka och jag kan åter börja träna och blogga som normalt. Jag firar det med att köra ett av Richards spinningpass på Ön tillsammans med Lars och Anna. Är det fler som vill hänga på så är det bara att köra, klockan 18 på Ön är det som gäller. Frisyren känns riktigt snabb fortfarande. Har planer på att göra ett reportage angående mina frisyrer genom tiderna. Finns en hel del gött att gräva fram där vill jag lova. Annars är det en sån sjuk tändning inför årets säsong. Vi börjar få ordning på träningslägret och inom kort kommer ni att kunna börja casha in på Team Soldes konto och samtidigt anmäla er. Det ryktas om en brutal kaffeskola på lördagkväll med Johan Carlström vid rodret och jag som side-kick.

3 kommentarer:

Erik A sa...

som jag har längtat efter dina underbara ord och dina magiska närvaro. Välkommen tillbaka Dan.

Johan C sa...

Ser riktigt snabb ut Stenqvist.

Snarkus sa...

Heja heja!