onsdag 10 augusti 2011

Uphill


Downhill satt hemma och kollade på "Livet på BB" i lugn och ro. Inte så konstigt denna onsdag. Det vankades nämligen åka-upp-för-kullen-tävling idag. Som vi ser på bilden verkar giftermålet ha gjort gott för Spurt-Henke som lyckades äta styrlinda enda upp till förstaplatsen. Stort grattis till det Henke och ett lika stort grattis till att du har gift dig!
Bra kört av samtliga idag! Nästa onsdag blir det åter en vanlig spurtrunda med samling 18:40 på Knutan alt 19:00 vid Blomsterlådan.


12 kommentarer:

Ola C sa...

Bra kört Henke. Igångdrag från låg fart ska man inte utmana dig i, borde vetat bättre. Nästa gång byter jag taktik...:)

Johan C sa...

Vilket äventyr!
Grattis Henke. Gott jobb! Fick du med dig stenen hem?

Henke sa...

Tack för alla gratulationer till äktenskapet! Gött med en seger idag efter en något strulig säsong.

Ola jag sa till dig, vänta inte på spurten!
Tyvärr fick stenen stanna kvar. Ville inte förstöra ett så naturskönt område.

Daniel sa...

Missade ju tyvärr specialaren igår. Vad var det som hände egentligen? Var var ni?

Anonym sa...

Underbar specialetapp!

Mackan sa...

Ha hAAAAAA, underbar kommentar Henke, den kommer bli flitigt citerad i Pullers "Ola, vänta inte på spurten!"
Annars är det bara hatten av för Solde som levererade en episk etapp. Har faen aldrig haft sån toksyra som på andra spurten,stod som en bautasten i backen, viljan fanns där men inte benen :). (Deffar nu, vänta bara... )

Jag vill samtidigt passa på att utdela en eloge till D.Zorn, min kombattant, som var det ende, mig veterligen, som lade en rejäl pizza! Respect!

Kommer det bli poängutdelning eller vad!

IL Macharonne

Ola C sa...

Haha. Henke har kört den kommentaren ett tag nu, den blir bättre för varje gång:)

Tack för igår o tack till Blixten för utmärkt jobb

D. Zorn sa...

El Marco, det är en ära att få vara din kombattant. Starkt kört igår, du drar ifrån.

Daniel sa...

Grymt roligt och superjobbigt. Har inte haft kramp i låren sedan jag cyklade Gryère cycling tour för några år sedan så det var en välkommen känsla. Tack för det solde.

Henke sa...

Jag har länge försökt psyka Ola, det är inte lätt men nu känner jag att det börjar ge resultat! Vändpunkten var nog senaste linjeloppet då jag sa till Ola att inte sitta och vänta på spurten ca 300 gånger. Alla har en brytpunkt, ALLA!

Mackan sa...

Hahahahhahaahaaa

Dan Stenqvist sa...

Blixten håller på att räkna i huvudet och kommer inom kort att lämna poängrapport!