söndag 7 augusti 2011

OS specialare från turbinen

På onsdag blir det till att tugga styrlinda. Efter förra veckans OS sändes en testpatrull ut på expedition för att kontrollera den föreslagna specialaren. Tävlingskommitén blev kort sagt hänförda! Förslaget klubbades enhäligt igenom och nu planeras en sprint utöver det vanliga med samling 18:40 vid turbinen för avfärd mot hemligt mål. Tävlingsledningen rekommenderar strikt diet och Mental träning vid smärta av Lars-Eric Uneståhl, cykelväskor och 750ml flaskor bör lämnas hemma.

Här hade vi gärna laddat upp en banprofil om cykeldatorn fungerat, men det går lika bra med följande tecken: / ...ja det stämmer, snedsträck. Snedsträcket varar i ca. 630m och ca. 2minuter.

Kvällens bonus:
Ribban-Prestigen-Revival!

8 kommentarer:

Daniel sa...

Det pirrar rejält i min mage. Bör man ha nyrakade ben inför morgondagen?

D. Zorn sa...

Rakade eller skäggiga ben? Aldrig tidigare har stil och skönhet varit mindre viktigt på OS. Diskussionsnivån ligger snarare på om man bör ta med påse från ICA, IKEA eller BIG BAG för att kräkas i.

Martin Gustafsson sa...

Vad är meningen med att emballera sitt kräk?

Mackan sa...

Schmunk, mest kräk vinner.

Dan Stenqvist sa...

Jag är Ö V E R T Ä N D!!

Mackan sa...

DJÄVUL, jag sista-minuten-deffar bara för detta!

Madder fakkers!

Iiiiiiil Macharonne

D. Zorn sa...

Där rök poängtröjan all världens väg...och ingen påse hade jag med mig heller.

Mackan sa...

D-Zorn, ha förtröstan, din spya är mer värd en gammal poängtröja!